Pracovní náplň
• Zodpovědnost za plnění plánovaných obchodních tržeb společnosti ve svěřených regionech – Česká republika, Slovenská republika, Německo, Rakousko.
• Tvorba samotného obchodního plánu
• Úzká spolupráce s obchodním ředitelem a marketingovým ředitelem
• Business Development – aktivní vyhledávání nových potenciálních partnerů s ohledem na regionální pokrytí trhu
• Práce zhruba 50 % v kanceláři a 50 % v terénu
• Budování a udržování vztahu s významnými obchodními partnery
• Analýza trhu, monitorování nových trendů
• Uzavírání obchodních smluv a zakázek
Požadujeme
• Komunikativní znalost německého jazyka (min. B2) a komunikativní znalost českého jazyka
• Zkušenosti s vedením a koordinací obchodního týmu, motivováním týmu, stanovením obchodního plánu atp.
• Znalost marketingu, strategického plánování, financí, kalkulací, projektového řízení
• Zkušenosti z mezinárodního obchodu - výhodou
Nabízíme
• Roční bonusové ohodnocení
• Až 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Časově flexibilní práce
• Možnost spolupráce na IČO i pracovní smlouvy
• Firemní stravování
• Interní i externí vzdělávání (dle individuální dohody)