Pracovní náplň
- Budete zodpovědní za zákaznickou kvalitu, tzn. každodenní komunikace se zákazníky (pravidelně také v anglickém jazyce)
- Pokud nastane chyba, je třeba přijít na to, kde vznikla a ihned ji efektivně vyřešit.
- Následovně je třeba vše zavést do dokumentace, vytvořit 8D report, životopisy výrobků a hlášení.
- Také budete řešit plánování kvality, monitoring, analýzy výrobních procesů a statistických ukazatelů kvality (FPY, PPM, aj.)
- Budete provádět kontrolu při zavádění změn a koordinovat uvolňování produktů.
- Také Vás čeká spolupráce na mezinárodních projektech.
Požadujeme
- Min. SŠ vzdělání technického směru, VŠ - management kvality apod..
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Znalost nástrojů kvality a norem (např. 8D, FMEA, 5WHY,...)
- Chuť pracovat v automobilovém průmyslu
Nabízíme
- odpovídající mzdové ohodnocení a roční bonus
- možnost vzdělávání a osobního rozvoje (odborné i měkké dovednosti)
- možnost kariérního růstu
- 5 týdnů dovolené, sick days
- pružná pracovní doba
- balíček Benefit Plus
- příspěvek na závodní stravování formou stravenek
- slevové programy u všech tří mobilních operátorů
- podpora sportovních aktivit zaměstnanců
- příspěvek na penzijní připojištění
- různé sezónní slevové nabídky (např. BestDrive, HP apod.)
- odměna při příležitosti pracovního nebo životního jubilea