Pracovní místo ( Referent/ka zákaznického oddělení ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce:
aktivní komunikace a péče o stávající a nové zákazníky; rychlé a bezchybné zpracování požadavků od stávajících zákazníků (nabídky, objednávky,faktury), úzká spolupráce s jednotlivými odděleními naší společnosti zejména nákup a logistika; odpovídání na základní technické požadavky od zákazníků (za podpory produktový manažerů)
Požadujeme:
výhodou je technický obor (strojírenství); vysoké pracovní nasazení, samostatnost, spolehlivost, odpovědnost a flexibilita; nadprůměrné komunikativní dovednosti v českém jazyce (angličtina výhodou); příjemné vystupování; znalost práce na počítači: Word, Excel a rychlé psaní na klávesnici.
Nabízíme:
zajímavou a perspektivní práci; silné zázemí české společnosti; možnost získání cenných zkušeností z oblasti obchodu; dobré platové ohodnocení dle výsledků; možnost profesního růstu; možnost prosazení vlastních nápadů; delší dovolená; stravenky.
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: prace@wintech.cz, paní Hana Rajnošková.