Zákaznický servis v Řecku s angličtinou


Pracovní náplň

Jsi ochotný/á se přemístit do Řecka a začít pracovat pro mezinárodní společnost s využitím anglického a českého jazyka? Baví Tě péče o zákazníky včetně telefonické komunikace?

Budeš se starat o česky mluvící zákazníky významných společností (např. Microsoft, Netflix nebo Volkswagen). Anglický jazyk využiješ především při spolupráci s kolegy. Neobejdeš se tedy bez dobrých komunikačních dovedností v obou jazycích.

O Tvé první kroky v zahraničí bude zcela postaráno:

- zajištění a uhrazení letenek
- transfer z letiště do ubytování
- pomoc se zprostředkováním ubytování (prvních 14 dní je plně hrazeno)
- asistence před a po relokaci z ČR do Řecka

Ve volném čase můžeš objevovat pevninské Řecko nebo se vypravit na jeden z mnoha ostrovů přímo z přístavu Pireus, který se nachází na dosah ruky v Aténách!

Požadujeme

- rodilý mluvčí českého jazyka, znalost anglického jazyka (B2)
- aktivní osobnost ochotná učit se novým věcem
- jsi zodpovědný/á a proaktivní
- dobré prezentační a komunikační dovednosti

Nabízíme

- Relokační balíček (jednosměrná letenka, ubytování na 2 týdny v hotelu, pomoc s nalezením ubytování, s vyřízením potřebných dokladů, daní, či s otevřením bankovního účtu)
- Garantovaná 13. a 14. mzda
- Bonus za produktivitu až do výše 200 EUR
- Jazykové kurzy řečtiny
- Plný příspěvek na veřejné zdravotní pojištění a zdravotní balíček zahrnující lékařské prohlídky či dentální péče
- K dispozici firemní lékař, zdravotní sestra nebo psycholog
- Bonus za doporučení
- Účast na společenských firemních akcích
- Událost „Týden zdraví“, meditační jóga, antistresové programy
- Různé akce, společné párty a aktivity (např. výlet lodí hrazený společností)
- Možnost pracovat z domova (HO) z jakékoliv oblasti Řecka

Detaily nabídky Zákaznický servis v Řecku s angličtinou

Firma

Grafton Recruitment s.r.o. ( personální agentura )

Pracovní poměr

Plný pracovní úvazek

Vzdělání

Střední odborné s maturitou

Zaujala vás tato nabídka?

Vložit inzerát