Office Coordinator

Pracovní místo ( Office Coordinator ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Vaší silnou stránkou je koordinace a komunikace?
Baví Vás office management a jste pečlivá osobnost?
Umíte dobře anglicky a chcete být součástí přátelského kolektivu?

Pokud ano, neváhejte se přihlásit na pozici "Office Coordinator"

Vaší hlavní náplní práce bude:

* Podpora managementu
* Zajištění hladkého chodu kanceláře, office management, event management
* Komunikace s klienty a dodavateli
* Správa cestovních výdajů
* Podpora HR oddělení (onboarding, HR administrativa, školení..)
* Koordinace recepčních
* Mnoho dalšího

Lokalita: Praha - centrum
nástup: Ideálně červenec 2021
Smlouva na dobu určitou (zástup za MD)

Vložit inzerát