Pracovní náplň
Pokud Vás baví dávat věcem řád a jsi silně orientovaný/ná na výsledek, máš zkušenosti z administrativy a orientuješ se v sociálních sítích, pak můžeš být přesně to, co hledáme!
Pro naši ryze českou středně velkou a hlavně rostoucí a stabilní společnost hledáme moderně smýšlející osobu, která jde s dobou, je flexibilní, organizačně velmi zdatná, reprezentativní a hlavně má zkušenosti z pozice Office manager!
Co tě u nás bude čekat?
- Office management - starost o chod celé kanceláře
- Administrativní podpora jednatele společnosti - osobní asistence
- Vyřizování klasické i e-mailové korespondence
- Příprava reportů, kontrola nákladů, analýzy dat
- Práce se systémy, konkrétně hojně pracujeme v Excelu - znalosti pokročilých funkcí jsou základ
- Jednání s úřady a dodavateli
- Organizace a zajišťování pracovních a služebních cest
- Obstarání sociálních sítí a práce s nimi
- a mnoho dalšího
Pokud se v tom všem vidíš a splňuješ všechny požadavky, neváhej nám poslat své CV!
Nástup možný ihned!
Požadujeme
- VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- Zkušenosti z pozice Office managera alespoň 2 roky
- Komunikativní AJ min. B2
- Nebát se čísel a mít vynikající znalost Excelu (vzorce, kontingenční tabulky….)
- Flexibilita, výborné organizační dovednosti, reprezentativní vystupování
Nabízíme
- Bonusy na pravidelné bázi
- 5 týdnů dovolené
- 2 sick days
- Stravenky
- Smlouva na dobu neurčitou