Office manager/ka - centrum Prahy

Pracovní místo ( Office manager/ka - centrum Prahy ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pokud Vás baví dávat věcem řád a jsi silně orientovaný/ná na výsledek, máš zkušenosti z administrativy a orientuješ se v sociálních sítích, pak můžeš být přesně to, co hledáme!

Pro naši ryze českou středně velkou a hlavně rostoucí a stabilní společnost hledáme moderně smýšlející osobu, která jde s dobou, je flexibilní, organizačně velmi zdatná, reprezentativní a hlavně má zkušenosti z pozice Office manager!

Co tě u nás bude čekat?

- Office management - starost o chod celé kanceláře
- Administrativní podpora jednatele společnosti - osobní asistence
- Vyřizování klasické i e-mailové korespondence
- Příprava reportů, kontrola nákladů, analýzy dat
- Práce se systémy, konkrétně hojně pracujeme v Excelu - znalosti pokročilých funkcí jsou základ
- Jednání s úřady a dodavateli
- Organizace a zajišťování pracovních a služebních cest
- Obstarání sociálních sítí a práce s nimi
- a mnoho dalšího

Pokud se v tom všem vidíš a splňuješ všechny požadavky, neváhej nám poslat své CV!

Nástup možný ihned!

Vložit inzerát