Pracovní náplň
Hledáte pozici, kde budete moci mít na starosti samostatnou agendu, volnou ruku a hlavně práci, kde nejsou žádné stereotypy?
Pro naši rostoucí mezinárodní společnost hledáme technicky a analyticky zaměřeného parťáka, který bude hrát klíčovou roli při komunikaci s klienty a koordinaci back office.
Co bude náplň Vaší práce?
- Poskytovat našim klientům prvotřídní klientské služby (v češtině i němčině)
- Zpracování náhradních dílů a zakázek
- Nastavování procesů při tvorbě smluv
- Správa cen
- Příprava podkladů pro fakturaci
- Práce s databází
- Kooperace napříč odděleními
- Lehké technické dovednosti
Nástup ihned!
Těšíme se na Vás
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Výborná znalost NJ (min. C1)
- Pokročilá znalost AJ (min. B1)
- Zkušenosti s pozicí v backoffice
- Analytické myšlení a schopnost pohotově přijít s vhodným řešením
- Zkušenosti se internímy systémy
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- Cafeterie
- Telefon a notebook i pro soukromé účely
- Občerstvení na pracovišti
- Firemní akce
- Možnost dalšího profesního růstu