Pracovní náplň
Máte rádi nové výzvy? Máte zkušenosti z obchodu, ale také z administrativy? Máte zkušenosti s B2B? Chcete tyto zkušenosti uplatnit v menší rodinné firmě provoněné kávou?
Pak se hlaste k nám!
Koho do našeho týmu hledáme? Zodpovědného samostatného člověka, který dokáže být ale i bez problému týmovým hráčem, nevadí mu být flexibilní - u nás jeden den není, jako druhý a je zapálený pro to, co dělá.
Co bude tvá náplň práce:
- generování nových kontaktů a projektů prostřednictvím telefonu a e-mailu
- komunikace a jednání s mezinárodními zákazníky v segmentu OCS / B2B
- vytváření individualizovaných nabídek v návaznosti na otevřené projekty
- plánování schůzek
- aktualizace CRM systému
- zajištění interní komunikujte s cílem optimalizovat kvalitu služeb, zajistit obchodní růst a spokojenost zákazníků
Lokalita Praha 9
Nástup možný ihned!
Kontrakt na dobu neurčitou!
Požadujeme
- sš nebo vš vzdělání
- Velmi důlěžitá je zkušenost z B2B
- komunikativní AJ - většinu času bude v AJ komunikovat s vedením
- prokazatelné zkušenosti z obchodu
- zaměření na plnění cílů
Nabízíme
- 5 týdnů dovolené
- školení a vzdělávací aktivity
- občerstvení na pracovišti včetně kávy zdarma
- proplacení jízdenky na MHD