Office Coordinator

Pracovní místo ( Office Coordinator ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Máte zkušenosti s koordinací, podporou týmu, či asistentskou pozicí?
Baví Vás různorodá práce a chcete zastávat velice důležitou pozici v týmu?
Umíte dobře anglicky?
Chcete být součástí přátelského kolektivu?

Právě hledáme vhodného kandidáta na pozici Office Coordinator!
Vaše náplň práce bude velice pestrá:

* Koordinace kanceláře
* Office Management - správa smluvní dokumentace, objednávka zboží, zajištění hladkého chodu kanceláře
* Event management - zařizování firemních akcí, konferencí, večírků
* Support pro tým - cca 20 zaměstnanců
* Z části správa diáře manažera, zajištění letenek a ubytování
* Mnoho dalšího

Lokalita: Praha
Mzda: Dohodou

Vložit inzerát