Pracovní místo ( Koordinátor/ka zákaznického servisu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jste empatičtí, umíte naslouchat zákazníkovi a zároveň řešit krizové situace? Nedělá Vám problém cestovat a chtěli byste při práci využívat AJ na denní bázi?
Tak se neváhejte přihlásit!
Co potřebujeme:
- Výbornou znalost anglického jazyka
- Alespoň krátkou zkušenost ze zákaznického servisu
- Skvělé soft skills
Mezi Vaše zodpovědnosti bude patřit:
* Koordinace zákaznického servisu
* Komunikace s klienty
* Vyřizování objednávek a faktur
* Komunikace s hluchými lidmi - technický support + customer care
* Event management
* Cestování po Evropě
* Administrativa
* Zúčastňování se lékařských konferencí a prezentace firmy
Nástup: ASAP
Pracovní doba: 8:00 - 17:00, 9:00 - 18:00
Plat: 35 000 - 45 000 Kč/měs. (dle zkušeností)