Pracovní náplň
Bydlíš v Praze, ale dojíždění do Hradce Králové a Liberce ti nevadí?
Jseš zkušený/-á team leader/-ka, máš zkušenosti s perm businessem v personální agentuře a hledáš kariérní postup?
Momentálně hledáme někoho, kdo se nebojí být NEJLEPŠÍ!
#branchmanager
Hledáme zkušeného manažera/zkušenou manažerku, který/-á umí řídit a budovat business, motivovat svůj tým a dokáže zodpovídat za chody 2 poboček (Hradec Králové a Liberec).
Co se v graftonním slovníku skrývá pod pojmem "Vedoucí pobočky"?
* zodpovídat za její finanční, personální a marketingový chod
* aktivně vyhledávat nové obchodní příležitosti a vyjednávat co nejlepší podmínky
* přijímat, vést, motivovat, podporovat a rozvíjet členy týmu
* podporovat přátelskou atmosféru a týmovou spolupráci
* aktivně navrhovat změny ve firemních procesech za účelem jejich zlepšení
Požadujeme
* předchozí zkušenosti s vedením lidí z oblastí Business developmentu / Key account managementu / Sales managementu
* angličtina na komunikativní úrovni pro vedení obchodního jednání v angličtině
* řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič/-ka - časté dojíždění na pobočky (Hradec Králové a Liberec)
* pozitivní přístup
* profesionální vystupování
Nabízíme
* garantovaný bonus po dobu 6 měsíců
* měsíční % provize
* služební auto i k soukromým účelům
* telefon s tarifem pro soukromé použití, notebook
* 20 dní dovolené + 4 dny placeného volna navíc + 2 sick days
* stravenkový paušál
* cafeterie v hodnotě až 14 400Kč/rok
* penzijní připojištění 6 000 Kč/rok (po 2 letech u firmy)
* stravenkový paušál
* multisportka