Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ ASISTENTKA, 200 Kč ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Administrativa Vás naplňuje a máte v ní zkušenosti? Chcete pracovat jako asistentka pro společnost, která je jednička na trhu ve svém oboru? Pak hledáme právě Vás. Pošlete nám životopis a odstartujte svoji kariéru.
* Podpora a „pravá ruka“ ředitele a jeho manažerského týmu
* Starost o kalendář ředitele, správa Outlooku, organizace a přeplánování schůzek (případně zajištění zasedací místnosti, objednávání občerstvení)
* Office management – zápisy z porad, spolupráce s HR, nákupem, finančním oddělením (faktury, vyúčtování, smlouvy,..)
* Práce s nákupním portálem
* Příprava podkladů pro prezentace poměrně na dobré úrovni
* Starost o služební cesty (letenky, hotely, zadávání služebních cest)
* Organizace akcí pro divizi (teambuildingy, vánoční večírky, setkání oddělení, dárky a reklamní předměty)
* Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními
* Operativní úkoly - reporty, údržba intranetu, objednávky
Nástup: IHNED
Lokalita: Praha 4
Docházka: 20 hodin týdně (minimálně 4 dny v týdnu)
Mzda: 180 - 200 Kč (v závislosti na zkušenostech)