Pracovní místo ( HR specialist v agentuře ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Láká Vás oblast Lidských zdrojů a máte již podobné pracovní zkušenosti, které byste chtěli zúročit? Zajímá Vás i rozvíjení obchodních vztahů s klienty a obchod? Chcete se zdokonalit v oblasti náboru zaměstnanců, ale třeba i v administrativě související s pracovním poměrem? Pak pojďte využít příležitosti a přihlaste se do výběrového řízení na pozici HR CONSULTANT!
Jsme jedničkou na trhu poskytovatelů personálních služeb s dvacetiletou tradicí a naše práce nás baví. Umíme hodně pracovat a naše práce nám umožňuje neustálý profesní rozvoj, ale rádi spolu i zajdeme po práci na skleničku.
Naše práce zahrnuje:
- rozvíjení obchodních vztahů s klienty
- komunikaci s klíčovými klienty pobočky a spolupráci na bázi dlouhodobého partnerství
- aktivní oslovování nových klientů
- odpovědnost za celkový proces náboru zaměstnanců (od inzerce volných pozic, přes selekci životopisů, až k vedení pohovorů a prezentaci kandidátů našim klientům)
- zpracovávání pracovních smluv a administrativní agendy související s pracovním poměrem zaměstnanců
- poskytování poradenství v pracovně právní oblasti a mzdové / daňové problematice a to směrem k našim klientům, kandidátům a zaměstnancům
Nástup: podle vzájemné dohody
Pracoviště: Praha 1
Mzda: 25 - 45 000 Kč, na výši své mzdy budete mít největší vliv Vy a strop u nás nenajdete