Pracovní místo ( OFFICE MANAGER, 40 000 Kč/měs. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zájem pracovat pro zajímavou mezinárodní společnost? Láká Vás práce v administrativě a můžete nabídnout odpovídající zkušenosti?
Mezinárodní FMCG společnost hledá posilu týmu na pozici OFFICE MANAGER
Náplň práce:
* zodpovědnost za kancelářské prostory a vozový park
* zajištění občerstvení na pracovišti pro zaměstnance
* komunikace s externími dodavateli (úklidová služba, správa budovy apod.)
* kontrola faktur od dodavatelů
* administrativní úkoly a výpomoc s pořádáním eventů
* asistence generálnímu řediteli v administrativních záležitostech
* pomoc HR oddělení týkající se onboardingu, správy benefitů apod.
* zařizování služebních cest (objednávky letenek, hotelů, atd.)
* správa recepce a případné záskoky
Nástup: IHNED
Plat: dle zkušeností
Práce na 8 hodin denně od 8:30 do 17:00
Smlouva na dobu určitou na 2 roky (zástup za MD)
Pracoviště: Praha 8 - Karlín