Pracovní místo ( PERSONALISTA, oddělení mezd, 30 000 Kč/měs. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Korporátního prostředí se nezaleknete a domluvíte se anglicky? Máte zkušenosti z oddělení mezdí? Pak hledáme právě Vás! Pošlete nám svůj životopis na pozici PERSONALISTA a získejte novou zkušenost v mezinárodní společnosti.
Náplň práce:
* Práce v systému Sales Force – zpracování požadavků
* Aktualizace dat ve mzdovém modulu SAP dle dokumentů – na základě dat v osobních složkách (daně, zdravotní pojištění), nemoci, mateřská dovolená
* Komunikace se zaměstnanci, manažery, HR, HRS, a dalšími kolegy
* Komunikace s právními orgány (komunikace se SSZ na denní bázi)
* Třídění a distribude příchozí pošty
* Udržování zaměstnaneckých složek a dalších dokumentů
* Příprava podkladů pro “Payroll Specialistu” nebo “Team Leadera”
* Další administrativní úkoly na podporu aktivit mzdového oddělení ČR
Nástup: IHNED
Lokalita: Praha 4 Chodov
Plat: 30 000 Kč/měs.
Prac doba flexibilní – start mezi 7-9 (obvykle 8:00-8:30) - 40 hodin/týden