Pracovní místo ( OFFICE MANAGER s AJ, part time, 15-20 000 Kč/měs. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenosti v oblasti office managementu a baví Vás organizování a zařizování provozních věcí v kanceláři? Hovoříte anglicky?
V současné době hledáme kandidáta na pozici Office manager na částečný úvazek.
Náplň práce:
* organizace celého chodu menší kanceláře
* organizace recepce, práce na recepci
* komunikace s dodavateli a klienty
* administrativní podpora - skenování smluv, nahrávání do systému
* spolupráce na projektech office teamu
Nástup: ihned
Pracoviště: Praha 1
Mzda: 15-20 000 Kč/měs. dle zkušeností
Docházka: 4 -6 hodin/denně (každý den od 9:30)
Spolupráce na dobu určitou, jedná se o zástup na cca 6 měsíců