Pracovní místo ( Administrativní podpora HR s angličtinou ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jsme přes 30 let jednou z největších evropských nezávislých personálních agentur.Specializujeme se na nábor profesionálů v soukromé i veřejné sféře a to jak na hlavní pracovní poměr, tak jako agenturní zaměstnance. Se 400 zaměstnanci v 25 kancelářích napříč 20 různými specializacemi pokrýváme tyto země: Českou republiku, Irsko, Litvu, Maďarsko, Polsko a Slovensko.
V loňském roce jsme umístili 4 781 kandidátů na hlavní pracovní poměr a 10 269 lidí jako agenturní zaměstnance.
Naše specializace:
Administrativa, bankovnictví a finance, call centra a multi-lingual, gastronomie a cestovní ruch, stavebnictví, zákaznická podpora, digital & online, inženýring, absolventi,farmacie a zdravotnictví, lidské zdroje, IT a telekomunikace, právo, výroba a provoz, maloobchod, obchod a marketing, věda a výzkum, doprava a logistika, SSC, BPO, ITO.
Naše služby:
Nábor na hlavní pracovní poměr, agenturní zaměstnávání, specializované personální služby, outsourcing.
Máte zájem o HR? Máte zkušenosti z administrativy a hovoříte plynule anglicky? Jste časově flexibilní na 30 -40 hodin za týden po dobu 4 měsíců? Pokud ano, neváhejte a pošlete nám své CV!
Hledáme Administrativní podporu HR s angličtinou.
NÁPLŇ PRÁCE:
- správa databáze a osobních složek zaměstnanců
- kontrola a ,,pročištění" složek
- vyřizování pošty, archivace dokumentů
- další administrativní úkoly dle potřeb HR týmu
NÁSTUP: IHNED
SMLOUVA: spolupráce na do konce května 6-8 hodin/den
LOKALITA: Praha 3