Pracovní místo ( VEDOUCÍ ZÁKAZNICKÉHO SERVISU ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Máte zkušenosti se zákaznickým servisem a umíte anglicky? Máte zájem pracovat v nadprůměrně úspěšné výrobní společnosti? Máte zkušenosti s komunikací a řízením zákazníka ?
Pak to pojďte rozhodně zkusit!
Náplň práce:
- strategické řízení a optimalizace procesů a postupů v rámci oddělení zákaznického servisu
- řízení objednávek/ dodávek a komunikace se zákazníky (podpora mezinárodního prodejního týmu)
- střednědobé kapacitní plánování
- koordinace plánování kapacit mezi výrobními závody ČR a zahraničí
- implementace nástrojů IS (SAP, CRM, kapacitní plánování)
- řízení odd. zákaznického servisu ČR + podpora zahraničních závodů