Pracovní místo ( Recepční / Asistentka HR s AJ ! ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jste rád/a pracovně vytížen/a, máte rád/a přehled o dění ve společnosti a toužíte organizovat?
Pro našeho klienta - výrobní společnost s velmi dobrým jménem na trhu hledáme vhodné uchazeče na pozici asistent/ka s velkým rozsahem pracovních povinností do oddělení HR. Od fungování na recepci až po práci v HR administrativě.
Pokud ovládáte anglický jazyk na velmi dobré úrovni a máte již nějaké pracovní zkušenosti, neváhejte zaslat Vaše CV v ČJ i AJ!
A jaká by byla náplň práce na pozici Recepční / Asistentka HR
* Administrativní a organizační podpora chodu kanceláře (telefony, emaily)
* Evidence a třídění došlých faktur, smluv
* Práce v programu SAP
* Organizace firemních akcí,registrace, ubytování, občersvení, doprava, letenky, pojištění)
* Spolupráce s ostatními odděleními
* Zajišťování úklidu společných prostor
* Objednávky občerstvení
* Zodpovědnost za svěřený budget
* Zodpovědnost za dodržování termínů