Pracovní místo ( PERSONALISTKA pro přípravy školení zaměstnanců ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hledáme člověka, který má ideální předpoklady pro práci s lidmi a ovládá AJ minimálně pro písemnou komunikaci. Je také velmi důležité, aby ovládal práci na PC – Excel, Word. Je jedno jestli jste muž nebo žena, podstatné je, aby jste byla osobnost s velmi příjemným vystupováním a skvělými vyjadřovacími schopnostmi.
Pakliže splňujete výše zmíněné podmínky, tak čtěte dále. Rádi bychom tomu nejlepšímu dali příležitost pracovat v týmu HR ve výrobní společnosti na Pelhřimovsku. Konkrétní věci Vás už naučíme sami. Je ovšem pro nás velmi důležité, BÝT PSYCHICKY ODOLNÁ OSOBNOST, práce s lidmi není totiž vždy jednoduchá
Pokud projdete úspěšně výběrovým řízením, tak postupem času Vaší náplní práce bude:
- vedení a organizování agendy školení pro nové zaměstnance
- jednání s externími partnery a příslušná administrativa – lékařské prohlídky, komunikace s agenturami a úřady
- pravidelné reportování, účast na poradách vedení apod.