Pracovní místo ( Customer assurance s NJ - až 50 tis./měs. ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Zajímá Vás práce v oblasti zákaznické kvality a máte v ní již nějakou zkušenost? Chcete se podílet na zajišťování kvality pro klíčové zákazníky v oboru automotive? Znáte nástroje kvality? Pokud neznáte, vše doučíme!
Co má na starost specialista Customer assurance?
- Vedení týmu oddělení péče o zákazníka
- Komunikace s klíčovými zákazníky
- Spravuje reklamační systém ISQ a vyhodnocuje reklamace od zákazníků
- Spravuje a eviduje garanční reklamace od zákazníků a komunikuje nápravná opatření k zákazníkům
- Eviduje a schvaluje faktury od zákazníků
- Připravuje podklady pro přezkoumání vedením, týdenní reporting a denní operativní porady
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Zašlete nám Váš životopis!