Pracovní místo ( Přijímací, servisní technik/čka / administrátor/ka poj. událostí / mobilní prohl ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Místo výkonu práce: Poděbradova 3208/98, Moravská Ostrava
1. kontakt: životopis e-mailem na ucetni@autosklo.com
Popis práce:
Jednání s klienty osobně, telefonicky a elektronicky. Příjem a předání vozidel před a po opravě. Řešení pojistných událostí v rámci smluvního vztahu s pojišťovnami. Administrativní a obchodní činnost. Jedná se o samostatnou pracovní pozici, která vyžaduje schopnost jednání s klienty, řešení pojistných událostí s pojišťovnami, objednávky, fakturace, dohlíží se na kompletní servisní průběh oprav včetně příjmu a předání vozidel. Denně se řeší pojistné události formou prohlídek a focení vozidel, registrace pojistných událostí na pojišťovny, evidence do systému a rozpočty Nabízená pozice je klíčová a vyžaduje schopnost jednání v rámci všech výše zmiňovaných způsobů. Pracovní doba je denně od 8 do 17 hodiny v pracovní dny, víkendy včetně svátků jsou volné. Předpokládaný nástup ihned, nebo dle dohody.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Dobrá komunikace, nebát se řešit jakékoliv dotazy na námi poskytované zboží a služby s klienty, tak v rámci jednání s pojišťovnami.
-Být příjemného vzhledu, vystupovat s rozvahou a péči pro dosažení spokojenosti klienta.
Nutná znalost kancelářských programů ve skupině Office 365. Veškeré pracovní postupy se řeší elektronicky, denní náplni je také elektronická pošta, kde je nutné se umět orientovat v příchozí či odchozí poště, odpovídat, zasílat a archivovat.
-Internetový prohlížeč (upřednostňujeme Chrome). Denně se v něm vedou veškeré obchodní postupy. Požadavky se kladou na umět používat prohlížeč jako prog