Administrativní pracovník back officu

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní pracovník back officu ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Zaujali jsme vás? Zašlete nám svůj životopis a vše ostatní už spolu probereme na osobním pohovoru.
Staňte se součástí týmu Telestica, poskytovatele mobilních služeb. Zajímají vás telekomunikace a vyznáte se v administrativě? Pak hledáme právě vás!
Koho hledáme?
- pohodového člověka, který je nadšený pro práci
- má samostatný přístup a schopnost organizace vlastního pracovního času
- nebojí se ptát a má zájem naučit se novým věcem
- je zodpovědný
- zvládá běžnou práci na počítači
Co u nás budete dělat?
- evidovat služby v interním online systému
- kompletovat smluvní dokumenty
- odpovídat na požadavky zákazníků
- kontrolovat podklady pro fakturaci
- komunikovat s účetním oddělením
- spolupracovat s kolegy při řešení složitějších požadavků
Co vám nabízíme?
- pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr a dobu neurčitou
- postupné zaškolení do všech činností potřebných k výkonu práce
- různorodou administrativní práci, která se pro vás ani po roce nestane rutinou a umožňuje osobní rozvoj
- práci v kanceláři v centru Brna
- výuku angličtiny v pracovní době
- notebook a mobilní telefon včetně internetu
- zvýhodněné mobilní služby pro rodinné příslušníky
- pohodový a přátelský pracovní tým
Volné místo administrativní pracovník back officu pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát