Asistentka

  • Brno

Pracovní místo ( Asistentka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Náplní Vaší práce bude:
- podpora vedení firmy
- pomoc při výběrových řízeních
- organizace teambuildingových akcí
- správa firemních benefitů + telefonních operátorů
- starost o vozový park firmy
- správa firemního majetku, nemovitostí
- komunikace s úřady, bankami
- koordinace běžného chodu firmy
- organizace schůzek, recepční činnost

Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- příjemné, reprezentativní vystupování, výborné komunikační schopnosti
- samostatnost, cílevědomost, snahu růst a vzdělávat se v oblasti HR
- zkušenosti s řízením automobilů (ř. p. sk. B)
- znalost kancelářských aplikaci MS Office (Outlook, Word, Excel)
- pečlivost a snahu v rámci plnění zadaných úkolů
- základy AJ

Nabízíme:
- kreativní a samostatnou práci v dynamické a stabilní společnosti (12 let na trhu)
- možnost karierního růstu směrem do HR
- přátelský a mladý kolektiv, příjemné pracovní prostředí
- motivující finanční ohodnocení
- 22 dnů dovolené
- automatické navyšování mzdy za odpracované roky
- zaměstnanecké slevy na zboží
- další firemní benefity (firemní O2 paušál, zvýhodněný bankovní účet, lekce angličtiny zdarma, teambuildingové akce, atd.)
- prémie k platu za dobře odvedenou práci

Zaměstnanecké výhody:
zaměstnanecké slevy, firemní O2 paušál, zvýhodněný bankovní účet, lekce angličtiny zdarma, teambuildingové akce, prémie k platu za dobře odvedenou práci a další
Volné místo asistentka pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát