Pracovní místo ( Obchodní referent/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nástup možný i dle individuální dohody.
Náplň práce:
zajišťování a řízení činnosti spojené s prodejem/pronájmem automatů na výdej pracovních rukavic. Poskytování informací o výrobcích a jejich cenách, účast na obchodních jednáních s obchodním zástupcem, komunikace s dodavateli (částečně i v anglickém jazyce), zajišťování a realizace zakázek včetně instalace zařízení, tvorba a regulace skladových zásob, řešení reklamací, (nejedná se o vyhledávání zákazníků).
Požadujeme:
dobré organizační schopnosti, systematičnost a smysl pro detail, komunikativní znalost angličtiny, ŘP sk. B.
Nabízíme:
zajímavou práci ve stabilní společnosti, slevu na firemní produkty, dotované závodní stravování, kantýna, benefitní program volání u T-Mobile (i pro rodinu), systém odměn, firemní akce.
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: idornakova@krok-hranice.cz
Volné místo obchodní referent/ka pro lokalitu Hranice.