Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - ASISTENT/KA ŘEDITELKY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní úvazek je zatím na dobu určitou se zkušební dobou 3 měsíce.
Požadujeme: trestní rejstřík, znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook), základy personální agendy, základy účetnictví výhodou , aktivní řidič sk. B , pečlivost, zodpovědnost, spolehlivost, komunikativnost, výhodou je: znalost ISO9001, základy celní problematiky/ zastupování kolegyně /;
Náplň práce je kompletní personalistika, komunikace s dodavateli, s centrálou v Praze, úkoly zadané nadřízeným, příprava smluv, vyřizování objednávek, fasování pro zaměstnance, vedení pokladny.
Nabízíme: možnost růstu základního platu po skončení zkušební doby,měsíční prémie,případné přesčasy hrazeny,obědy zajištěny a částečně hrazeny zaměstnavatelem, 20 dní dovolené
Zájemci mohou zaslat životopis na e-mail: kopecka@oilseedservis.cz.
Volné místo administrativní pracovník/ce - asistent/ka ředitelky pro lokalitu Dvory.