Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce - recepční (OZP) ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb. Po domluvě možno plný nebo zkrácený úvazek. Pracovní doba: pondělí až pátek od 7,00 do 15,30 hod..
Náplň práce:
příjem obchodních návštěv na recepci, příprava a servis občerstvení, nákup a doplňování občerstvení, úklid kuchyňky; spojování telefonních hovorů, poskytování informací návštěvníkům, příjem a předávání vzkazů; převzetí , evidence a předávání pošty; administrativní práce (obchodní korespondence, apod.)
Požadavky:
znalost AJ na úrovni B1; uživatelská znalost pc (Word - obchodní korespondence, Excel - jednoduché tabulky, E-mail - příjem a odesílání elektronické pošty, Internet - vyhledávání informací); slušné a solidní vystupování; trestní rejstřík bez záznamu;
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na email: cbsdelta@volny.cz
Pozn.: uchazeč zašle nejdříve životopis na firemní email, následně bude telefonicky sjednán termín prohlídky pracoviště a pohovoru.
Volné místo administrativní pracovník/ce - recepční (ozp) pro lokalitu Přerov.