Pracovní místo ( Účetní - administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
POŽADAVKY: znalost podvojného účetnictví (faktury vydané, přijaté, pokladna), zpracování a účtování dokladů - banka, zápočty, interní doklady, měsíční závěrky, uživatelská znalost World, Excel, praxe v oboru min. 2 roky, časovou flexibilitu, zodpovědnost
NABÍZÍME: PP na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, příspěvek na stravenky, odměna za neabsenci, věrnostní odměna, roční prémie až 40%, dovolená 5. týdnů
KONTAKT: e-mailem (zasílání životopisů budeme akceptovat do 19.2.2019, po té budou následovat výběrové pohovory)
Volné místo účetní - administrativní pracovník pro lokalitu Litomyšl.