Pracovní místo ( Referent/ka oddělení realizace a služeb ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
SAITECH s.r.o. hledá do svého týmu vhodného kandidáta na pracovní pozici Referent/ka oddělení realizace a služeb
Vašim úkolem bude :
Administrativní a organizační činnosti, komunikace s našimi zákazníky a dodavateli, objednávání a naskladnění zboží, fakturace, expedice, pokladna, technická administrativa zakázek, úřady (pošta, atd.).
Požadujeme: Samostatnost, flexibilitu, min. SŠ vzdělání, základní orientaci v účetnictví. Výhodou zkušenost na administrativní pozici. Očekáváme dobré organizační a komunikační schopnosti, chuť pracovat a učit se novým věcem. Podmínkou je dobrá znalost práce na PC (MS Office, Outlook) , ŘP sk. B
Nabízíme v regionu zajímavou, samostatnou a zodpovědnou práci, dobré platové podmínky, firemní benefity (příspěvek na dovolenou, 5 týdnů dovolené, stravenky, hrazení volnočasových aktivit, služební tel., atd.), možnost dalšího profesního růstu.
Svoje životopisy zasílejte : kariera@saitech.cz
Volné místo referent/ka oddělení realizace a služeb pro lokalitu Terezín.