Administrativní pracovník/ce se znalostí účetnictví a aktivní AJ 1/2 úvazku

  • Kroměříž

Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce se znalostí účetnictví a aktivní AJ 1/2 úvazku ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Pracoviště v Kroměříž
- NÁPLŇ PRÁCE: zpracování účetnictví, vystavování faktur, evidence faktur, komunikace s dodavateli a odběrateli
- POŽADAVKY: Vzdělání ekonomického směru, organizační zdatnost a znalost,
AJ podmínkou, pro zákaznické zaměření s orientací na výsledek, znalost MS Office, vysoké pracovní nasazení, morální kredit, loajalita, důvěryhodnost, flexibilita, praktické myšlení a zodpovědný přístup
- NABÍZÍME: možnost profesního a platového růstu, prémie, zkrácený úvazek 20 hod./týden
- Přihláška do výběrového řízení formou zaslaného životopisu na¨emailovou adresu: zdenek@kmkonsult.cz nebo kontakt na tel. +420777 776 355 p. Večerka. Po obdržení životopisu Vás bude kontaktovat personální oddělení a dohodne s Vámi další postup.

- Pracovní místo je zprostředkováváno agenturou práce.
Pro výběrové řízení na výše uvedenou pracovní pozici bude KM konsult s.r.o., jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Odpovědí na tento inzerát poskytujete správci souhlas a své osobní údaje za účelem a podobu realizace výběrového řízení. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět
Volné místo administrativní pracovník/ce se znalostí účetnictví a aktivní aj 1/2 úvazku pro lokalitu Kroměříž.

Vložit inzerát