OBCHODNÍ ASISTENT/-KA

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( OBCHODNÍ ASISTENT/-KA ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

OBCHODNÍ ASISTENT/-KA
- PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned
- Náplň práce: vkládání dat do systému, scanování a archivace dokumentů. Zpracování dokumentace k obchodním případům. Administrativní podpora pro členy týmu. Zabezpečení evidence odchozí pošty a její vyřízení. Vyřizování telefonických a mailových požadavků klientů společnosti. Každodenní úzká spolupráce s týmem.
- Požadujeme: Min. SŠ vzdělání s maturitou, čistý trestní rejstřík, pečlivost, systematičnost, spolehlivost, dochvilnost, upřímnost, flexibilita, samostatnost.
- Výhodou bude, pokud budete umět, mít: praxi v administrativě nebo komunikaci s klienty, znalost MS word, excel, powerpoint, řidičský průkaz skupiny B
- Nabízíme: Finanční ohodnocení zahrnující pevnou měsíční mzdu, + odměny, čtvrtletní odměny, pracovní notebook, výhodné mobilní tarify
- V případě zájmu mi zašlete svůj životopis na lukas.procek@bcas.cz.
Volné místo obchodní asistent/-ka pro lokalitu Hradec Králové.

Vložit inzerát