Pracovní místo ( Obchodní referent/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
hledáme vhodného kandidáta, který doplní tým na pobočce v Litoměřicích a Roudnici na Labem. NÁPLŇ PRÁCE - péče o stávající klienty, servis, zpracování hypotečních úvěrů, zpracovávání nabídek, příprava podkladů, administrativa, komunikace atd
POŽADUJEME - minimálně středoškolské vzdělání, skvělé komunikační schopnosti, příjemné vystupování, aktivní přístup, pokročilá uživatelská znalost PC (Word, Excel, Power Point), samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, ŘP sk B. NABÍZÍME - zázemí stabilní společnosti, zaměstnanecké benefity, zaškolení, profesní růst, prostor pro uplatnění vlastních nápadů. Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem
Volné místo obchodní referent/ka pro lokalitu Litoměřice.