Pracovní místo ( Specialista IT podpory ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Hlavní činnosti:
- poskytuje help desk podporu a asistenci uživatelům společnosti Cembrit po celé Evropě;
- zpracovává telefonické žádosti na řešení závažných problémů v oblasti IT;
- překládá popisy problémů z češtiny do angličtiny pro účely eskalace;
- vypracovává návody pro uživatele, kolegy v IT na úrovni Cembrit Group a oddělení IT podpory;
Ideální kandidát bude mít:
- dobré komunikační dovednosti;
- obecné zkušennosti s IT;
- zkušenosti na podobné pozici;
- příslušné vzdělání - SŠ nebo bakalářský stupeň;
- znalosti MS Office, Active Directory, Remote Desktop Services 2012R2, Exchange jsou velkou výhodou;
- znalosti angličtiny - min. úroveň B2 (globálního referenčního rámce pro jazyky);
- dovednosti v oblasti řešení problémů
Zaměstnanecké výhody: dovolená 5 týdnů, příspěvek na soukromé životní připojištění, cafeterie, příspěvky na závodní stravu/stravenky, příspěvky na rekreace, masáže, sportovní aktivity, zvýhodněné mobilní tarify, odměny při pracovních a životních jubileích aj.
Pracovní doba: 7:00-15:00 hod. Kontakt: telefonicky, e-mailem. Životopisy zasílejte v českém i anglickém jazyce.
Volné místo specialista it podpory pro lokalitu Šumperk.