Pracovní místo ( Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Kontakt pro uchazeče: emailem na contact@ilpgroup.com
Poskytování komplexní podpory a odborné pomoci při řešení problémů a požadavků klientů společnosti po celém světě - komunikace v angličtině a ruštině. Samostatné řešení problémů a požadavků, eskalování na programátory atd. Prac.doba 9-17:30 hod.
Min. SŠ vzdělání, znalost informačních technologií, dobrou znalost MS Office, systému time@work, zkušenost v oblasti technické podpory min. 1 rok u nadnárodní společnosti. Samostatnost, odpovědnost, slušné vystupování, chuť učit se nové věci. Pokročilá znalost angličtiny a ruštiny podmínkou.
Přátelský kolektiv v neformálním prostředí, možnost odborného růstu a kariérního postupu.
Stravenky, Multisport karta
Volné místo technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií pro lokalitu Praha.