Staff Associate, Customer Relations

  • Brno

Pracovní místo ( Staff Associate, Customer Relations ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem

Následující dovednosti jsou vítány:
- Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem
- Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí
- Uživatelské znalosti Win OS, MS Office
- Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru
- Vysoká úroveň komunikačních dovedností
- Prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
- Výhodou jsou certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification, ...)

Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení

souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Volné místo staff associate, customer relations pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát