Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Pracoviště: Dolní hejčínská č.p. 47/25, Olomouc. Prac. doba: 7:30 - 16:00 hod.
Náplň práce:
- příprava a kontrola podkladů stavbyvedoucího
- zpracování prezentací ke konkrétním tématům
- eskalace otevřených bodů v rámci svých kompetencí
- sledování účinnosti nápravných opatření - management jednání, termínových plánů
- dodržování firemní politiky
Požadujeme: SŠ vzdělání, ŘP sk. B, časová i místní flexibilita, pečlivost, rychlá orientace, organizační schopnosti, praxe ve stavebnictví výhodou.
Nabízíme: pracovní smlouva na HPP, 20 dní dovolené/rok, firemní telefon. Hrubá mzda: 19.000 Kč + bonus.
První kontakt POUZE telefonicky nebo mailem.
Volné místo administrativní pracovník/ce pro lokalitu Olomouc.