Administrativní pracovník

  • Černá Hora

Pracovní místo ( Administrativní pracovník ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Uchazeč/ka musí mít sníženou pracovní schopnost - držitel částečného invalidního důchodu! Přijmeme do trvalého zkráceného pracovního poměru (6 hod denně) na dobu neurčitou pomocnou pracovnici/pracovníka v obchodním provozu. Jedná se o administrativní práce (vystavení prodejního dokladu na PC, vytvoření přepravní štítků), komunikace se zákazníky o stavu jejich objednávek, práce na vzorkové prodejně včetně prodeje zboží, výpomoc v expedici a balení balíčků se zbožím pro eshop. Pozor: Požadujeme znalost práce s PC, komunikativnost, pečlivost, samostatnost. Zkrácená pracovní doba 30 hodin týdně (6 hod denně). Hrubá mzda 13.000 Kč. Pracovní doba: pondělí, středa 7:00-12:00, čtvrtek 7:00-13:00 (s půlhodinovou přestávkou), úterý: 10:00-17:00 (s půlhodinovou přestávkou), pátek 7:00-15:30 (s půlhodinovou přestávkou). Nástup možný ihned nebo dle dohody. Životopisy a info na email: bily@email.cz nebo tel.: 737 631 033 – Černá Hora. Preferujeme emailem zaslané životopisy.
Volné místo administrativní pracovník pro lokalitu Černá Hora.

Vložit inzerát