Pracovní místo ( Asistentka kanceláře a hypoteční specialista v Realitní společnosti České spořit ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Náplň práce:
• Administrativní a organizační práce
• Vedení agendy obchodů
• Zajištění chodu kanceláře po provozní stránce
• Komunikace s novými i stávajícími klienty společnosti, dodavateli, úřady
• Administrativní podpora pro realitní makléře
• Hypoteční služby pro klienty realitní kanceláře: vyhledávání nejvýhodnějších podmínek různých bank; příprava podkladů k vyřízení žádosti; komunikace s bankami a klienty
Požadujeme:
• Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
• Uživatelská znalost práce s PC, MS Office
• Dobré administrativní, komunikativní a organizační schopnosti
• Zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
• Příjemné a reprezentativní vystupování
• Aktivní přístup k zadaným úkolům
• Pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
• Úspěšné absolvování zkoušky o spotřebitelském úvěru; nutné dodělat v průběhu zaučení
Nabízíme:
• Zajímavou, zodpovědnou a perspektivní práci ve významné společnosti
• Příjemné pracovní prostředí v menším přátelském kolektivu
• Podporu v dalším vzdělání a školení
• K dispozici pomocnou asistentku
• Dobré platové podmínky s finančními bonusy
• Místem pracoviště je centrum Liberce, Felberova 4
• Nástupní termín listopad/prosinec 2018
• Nástupní měsíční mzda od 24.000 Kč + provize z hypotečních úvěrů