Pracovní místo ( ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
ASISTENTKA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ - Místo výkonu práce: Hostomice. Požadavky: samostatnost, komunikativnost pozitivně laděnou, cílevědomost. Náplň práce: komunikace se zákazníky společnosti (telefon, email), potvrzování přijetí objednávek, spolupráce při zpracování nabídek, kontrola cen v ceníku, informování o termínu dodání a dodacích podmínkách, zadávání došlých objednávek do excelovských souborů, komunikace s oddělením odbytu a výroby o jednotlivých zakázkách. Doplňující informace: výhodou - dobrá znalost používání MsOffice, čtení technické dokumentace, zájem o techniku a obchodní činnost, znalost cizího jazyka. Kontakt: telefonicky, e-mailem.
Volné místo asistentka obchodního oddělení pro lokalitu Hostomice.