Pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny

  • Cheb

Pracovní místo ( Pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny odboru organizačního.

Druh práce: pracovník/pracovnice recepce, podatelny a telefonní ústředny
Platová třída: 7
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 1. listopadu 2018 nebo dle dohody
Pracovní doba: Po+St (7:30-18:00 h), Út+Čt (7:30-15:30 h), Pá (7:30-14:00 h).

Minimální požadavky úřadu:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- organizační a komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, (obecní zřízení), v platném znění
- základní znalost zákona č. 499/2004 Sb., o archivnictví a spisové službě, v platném znění
- dobrá uživatelská znalost práce s PC (stolního i notebooku), MS Windows XP a vyšší
- schopnost ústní komunikace v německém nebo anglickém jazyce.

Výhodou:
- znalost spisové služby - IS GINIS
- praxe v územní samosprávě
- řidičský průkaz skup. B.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná žádost o přijetí do pracovního poměru (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný živ

Vložit inzerát