Administrativní pracovník/ce - OZP

  • Kroměříž

Pracovní místo ( Administrativní pracovník/ce - OZP ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

- pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.

pracoviště Kroměříž
- náplň práce: práce na počítači (program Excel), obsluha počítačového programu Helpdesk, komunikace se zákazníky, administrativa
- požadujeme: uživatelská znalost práce na PC, samostatnost, dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, organizační schopnosti´, pracovní doba: Po - Pá: 4,5 hodiny denně v čase mezi 8:00 - 16:00 hod. dle domluvy, zkrácený PP: 22,5 hod/týdně
- benefity: finanční a prémiové ohodnocení, stravenky, ošatné
- kontakt telefonicky Po-Pá (7:00 - 14:30 hod.), příp. své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: personalni@cora-management.cz
Volné místo administrativní pracovník/ce - ozp pro lokalitu Kroměříž.

Vložit inzerát