MANAŽER TECHNICKÉ PODPORY

  • Žďár nad Sázavou

Pracovní místo ( MANAŽER TECHNICKÉ PODPORY ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Požadujeme: spolehlivost, samostatnost, schopnost školit a prezentovat, dobrou znalost technické angličtiny, praxe v obdobné pozici velkou výhodou, znalost Microsoft SQL, IIS, Exchange a Sharepoint, certifikace ITIL, SAM, IPMA/PMI/PRINCE2 výhodou, řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme: práce v rozvíjející se IT společnosti, vedení týmu technické podpory, technická a metodická podpora stávajících zákazníků, častá komunikace se zákazníky, možnost aktivního podílení na vývoji produktu, zajištění osobního rozvoje v rámci společnosti
Výhody: Pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, firemní počítač a telefon, školení a certifikace
První kontakt emailem.
Volné místo manažer technické podpory pro lokalitu Žďár nad Sázavou.

Vložit inzerát