Pracovní místo ( Referent/ka obchodních zakázek ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Nástup možný IHNED.
Požadavky:
Ochota pracovat, proaktivní přístup, komunikační schopnosti, zodpovědnost, řidičský průkaz sk. B, znalost práce na PC především MS Office (Word, Excel), Outlook, Photoshop, znalost AJ slovem i písmem, další jazyk výhodou.
Pracovní náplň:
Logistika přepravních a doručovacích služeb, evidence; Administrativa interních dokumentů společnosti, objednávek, nabídek, návodů, zakázek, atp.; Administrativa telefonické, elektronické a písemné komunikace; Podpora jednatele a obchodního ředitele; Komunikace se zákazníky, obchodními a spolupracujícími partnery, dodavateli
Nabízíme:
Po dohodě možnost nástupu zpočátku i na zkrácený úvazek. Příspěvek na stravování, pestrou pracovní náplň, po dohodě pružnou pracovní dobu (home office), možnost osobního rozvoje (školení, kurzy), občerstvení
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: tyntech@tyntech.cz
Volné místo referent/ka obchodních zakázek pro lokalitu Lipník nad Bečvou.