Klientský servis

  • Brno

Pracovní místo ( Klientský servis ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem: kariera@homecredit.cz
Klientský servis
Jak to u nás chodí:
variabilní směny pouze v pracovní dny
pevný základ + pohyblivá složka bez horní hranice
bonus za pravidelnou docházku
5 týdnů dovolené, zdravotní volno, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, zvýhodněné firemní produkty, volnočasové poukázky atd.
moderní nadstandardně vybavené kanceláře (relax zóny, fotbálek, tělocvična, sprchy, plně vybavené kuchyně)
pracujeme v budovách TITANIUM na Nových sadech v Brně
Co u nás budete dělat:
věnovat se stávajícím klientům, pečovat o ně a umět jim poradit s každým problémem?
v rámci příchozích hovorů na klientskou linku nabídnete hotovostní úvěr, doplňkovou službu či jiný produkt podle možností klienta
S čím se u nás nesetkáte:
volání cizím, nic netušícím lidem
striktně daný call script
Co očekáváme my:
obchodní talent
ochotu pracovat na směny (začátek směn 7:30 - 9:30, provozní doba oddělení pondělí - pátek 7:30 - 18:00)
máte za sebou alespoň SŠ vzdělání s maturitou
rádi si povídáte ale i nasloucháte druhým
MS Office pro vás není žádná neznámá
můžete nastoupit ihned, nebo se domluvíme
Chceš vidět, jak to chodí u nás ve firmě? Podívej se na naše facebookové stránky @MYHomeCredit.
Nabízíme:
Stravenky za 100,-, penzijní připojištění, 3 sick-day, 5 týdnů dovolené, slevy na firemní produkty
Volné místo klientský servis pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát