PRACOVNÍK/CE KLIENTSKÉ LINKY INTERNETOVÉHO BANKOVNICTVÍ

  • Liberec

Pracovní místo ( PRACOVNÍK/CE KLIENTSKÉ LINKY INTERNETOVÉHO BANKOVNICTVÍ ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Co děláme:
* Jsme pravou rukou klientů, kteří potřebují pomoc s obsluhou našeho internetového a mobilního bankovnictví
* Pomůžeme s nastavením PC a internetového prohlížeče
* S klienty si hlavně telefonujeme a píšeme e-maily nebo na sociálních sítích
* Poradíme jak nezkušenému uživateli, tak zkušenému Ajťákovi
Očekáváme:
* Práci s počítačem na uživatelské úrovni
* Zájem o nové technologie
* Příjemné vystupování a schopnost komunikovat po telefonu či e-mailu
* Týmového ducha
* Odolnost vůči stresu, trpělivost a spolehlivost
* Dokončené ÚSV/ÚSO vzdělání
* Práci na plný úvazek u spolehlivého zaměstnavatele
* Nástupní mzdu 18.000 Kč, po půl roce navýšení na 20.000 Kč
* Pravidelné čtvrtletní bonusy
* Pravidelnou roční revizi mzdy
* 25 dní dovolené + 2 dny volna navíc
* Stravenky v hodnotě 100 Kč kompletně hrazené zaměstnavatelem
* Body v programu Benefit Plus
* Úvodní měsíční zaškolení v rámci pracovní doby
* Skvělý pracovní kolektiv, kde si umíme v případě potřeby vyjít vstříc
* Práci v příjemném prostředí v centru Liberce
* Možnost dalšího profesního růstu - spousta našich kolegů míří do IT oddělení
Hlásit se e-mailem
Volné místo pracovník/ce klientské linky internetového bankovnictví pro lokalitu Liberec.

Vložit inzerát