Administrativní pracovník - technik služeb

  • Brno

Pracovní místo ( Administrativní pracovník - technik služeb ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Úspěšná společnost zabývající se správou nemovitostí příjme schopného pracovníka/ci na pozici technik služeb. Požadujeme: SŠ vzdělání,znalost práce na PC-Word,Excel,Outlook,program - WinDomy, Ginis(výhodou). Samostatnost,spolehlivost,zodpovědnost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu.Pracoviště Brno-Žabovřesky, Vychodilova 17. Nástup od 1.8.2018 nebo dle dohody.
Náplň práce:zajišťování smluvních vztahů s dodavateli,kontrola faktur,reklamace faktur,zajišťování pracovníků na úklid domů, kontrola úklidu atd.
Nabízíme: nástupní plat dle znalostí a praxe od 18.000,- Kč + odměny.
Práci ve stabilní a zavedené firmě v dobrém kolektivu.
Zaškolení, zapracování a další odborný růst,smlouva na dobu neurčitou.
Řadu firemních benefitů: školení a vzdělávání,5 týdnů dovolené,stravenky, odměny dle pracovního řádu.
Pro zájemce, kteří nejsou z Brna a blízkého okolí, je možnost ubytování.
Nabídky a profesní životopis zasílejte na e-mail: info@bytasen.cz, info podá p. Pacáková, tel:513 030 600 .
Volné místo administrativní pracovník - technik služeb pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát