Recepční - Asistent/ka

  • Brno

Pracovní místo ( Recepční - Asistent/ka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

První kontakt e-mailem balikova@kajot.cz
Nástup dohodou, PP na 1 rok s možností prodloužení

Náplň práce: Vyřizování telefonátů, zpracovávání pošty, přijímání návštěv, objednávka kancelářských potřeb a komunikace s překladatelskou agenturou, organizace zahraničních cest pro vedení společnosti, zajišťování letenek, pojištění, ubytování, obsluha datových schránek, ad hoc úkoly sekretariátu spolenčosti.
Požadujeme: kultivovaný projev (verbální i písemný), znalost anglického jazyka na úrovni B2 (e-mailová a telefonická komunikace se zahraničními dodavateli, překlady z/do anglického jazyka), znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), ochota na sobě pracovat a učit se, schopnost pracovat samostatně, smysl pro zodpovědnost a pečlivost, pracovní doba 7:30 - 16:00
Výhodou: praxe na obdobné pozici, znalost nejen anglického, ale i německého jazyka, aktivní řidič/ka
Zaměstnanecké výhody:
Věrnostní a výkonnostní odměny
Stravenky
Dodatková dovolená
Zdravotní volno / sick day
Firemní společenské akce
Volné místo recepční - asistent/ka pro lokalitu Brno.

Vložit inzerát