Pracovní místo ( Koordinátorka objednávek – prodejní asistentka ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.
Pracovní náplň
Jsme slovanský kulturní server zaměřený na šíření myšlenky slovanství a prodej oděvů a doplňků se slovanskou tématikou.
Otevíráme svou historicky první kamennou prodejnu a hledáme zapálenou, dynamickou a flexibilní osobu, která se o ni a děj v ní bude starat :-).
Náplň práce:
- péče o příchozí zákazníky, nabídka zboží, poskytnutí informací o zboží, fashion poradenství
- obsluha pokladního a účetního systému
- vyřizování objednávek z e-shopu (balení a odesílání zboží, komunikace se zákazníky atd.)
- péče o obchod, jeho vzhled a zboží
- přátelská popovídání se zákazníky na téma slovanství a jeho odraz v módě
Požadujeme:
- zkušenosti z oblasti prodeje výhodou (nikoliv podmínkou)
- prokazatelný zájem o oblast slovanství a nebo chuť do oblasti proniknout
- min. Odborné vyučení s maturitou
- samostatnost a dobrodružného ducha :-)
- ochotu a chuť stát u zrodu něčeho nového spojenou se slastmi i strastmi s tím souvisejícími ;-)
- časovou flexibilitu a proaktivní přístup k řešení nenadálých situací
- spolehlivost, loajalitu a nadšení
Nabízíme:
- stálé zaměstnání na HPP
- příjemný pracovní kolektiv
- férový přístup a férové jednání
- možnost stát u zrodu něčeho nového a ovlivnit výsledek
- pracovní doba: PO: 14:00 – 18:00, ÚT – PÁ – 10:00 – 18:00, SO 9:00 – 13:00
- nástup srpen 2018
Volné místo koordinátorka objednávek – prodejní asistentka pro lokalitu Praha.