Vedoucí oddělení řízení procesů a správy dokumentů

  • Česká Lípa

Pracovní místo ( Vedoucí oddělení řízení procesů a správy dokumentů ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

Charakteristika pracovního místa:
-odpovědnost za standardizaci procesů a procedur při správě dokumentů
-vytváření interní dokumentace
-zajištění bezpečnostní politiky úřadu (v rámci informačních systémů využívaných při správě dokumentů)
-koordinace, řízení, metodické usměrňování a kontrola výkonu spisové služby a kvality (ISO apod.)
Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa
Platové zařazení a platové podmínky: 10. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 18 810 Kč do 28 320 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce
Předpokládaný termín nástupu:1. 8. 2018, popř. dle dohody
Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou, se zkušební dobou 6 měsíců dle zákoníku práce
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
-vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
-znalost související legislativy
-orientace v oblasti IT
-schopnost řídit kolektiv
-schopnost samostatného úsudku a rozhodování, organizační schopnosti, časová flexibilita
-vysoké pracovní nasazení a zodpovědný přístup k řešení problémů
-komunikační dovednosti a administrativní schopnosti
-výborná znalost práce s MS Office
-řidičské oprávnění skupiny B - aktivní řidič
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 4 sick days, prémie, pružnou pracovní dobu, stravování formou jídelních kupónů, příspěvek na penzijní připojištění, zvyšování kvalifikace formou školení, služební mobilní telefon
Náležitosti písemné přihlášky: jméno, příjmení, titul uchazeče -

Vložit inzerát