ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/-KA OBCHODU A EXPEDICE

  • Hradec Králové

Pracovní místo ( ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/-KA OBCHODU A EXPEDICE ) již není aktuální, zadavatel tuto pozici obsadil, nebo si nepřeje tuto pracovní nabídku dále zobrazovat.

Pracovní náplň

ADMINISTRATIVNÍ ASISTENT/-KA OBCHODU A EXPEDICE
- PP na dobu určitou 3 roky, nástup možný ihned, zástup za MD
- Náplň práce: práce s platbami, dobropisy, fakturami, zápočty, správa firemní pokladny, řešení firemní agendy (Intrastat, evidence smluv, …), řešení reklamací, příjem a výdej zboží (administrativa)
- Požadujeme: min. SŠ s maturitou nebo vyučení s maturitou, znalost práce na PC a v základních programech (MS Office), praxe v některém IS výhodou, anglický jazyk výhodou, odpovědný přístup k plnění úkolů, důslednost, pečlivost, pozitivní přístup k práci, změnám a řešení problémů, samostatnost, schopnost si samostatně poradit
- Nabízíme: práce v pozitivním přátelském a perspektivním kolektivu, individuální přístup zaměstnavatele, příspěvek na stravování, slevy na prodávaný sortiment, stravenky, slevy na prodávaný sortiment
- Pozice je vhodná i pro absolventy/-tky
- V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: prace@abctech.cz
Volné místo administrativní asistent/-ka obchodu a expedice pro lokalitu Hradec Králové.

Podobné nabídky

CHOVATEL / CHOVATELKA A OŠETŘOVATEL / OŠETŘOVA...

Zemědělská akciová společnost Mžany, a.s.

  • Mžany
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc

Podobné nabídky

CHOVATEL / CHOVATELKA A OŠETŘOVATEL / OŠETŘOVA...

Zemědělská akciová společnost Mžany, a.s.

  • Mžany
  • Plný úvazek
  • Inzerováno déle jak měsíc
Vložit inzerát